It is currently 12.05.2024. 21:59

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 104 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
PostPosted: 11.05.2014. 19:19 
Opel Kadett
User avatar

Joined: 23.07.2007. 22:49
Posts: 1987
Location: Rīga
e-pasts tika nosūtīts tajā pašā dienā.
Es īsti nesapratu balto toyotu gribat redzēt, bet pelēko un volgu nē?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11.05.2014. 21:29 
User avatar

Joined: 30.09.2013. 15:33
Posts: 16
Atvainojos, sapratu, ka ir iespēja ierasties tikai ar vienu no šiem auto. Volga kvalificējas automātiski un droši var pieteikties pasākumam. Kas attiecas uz Celicām, tad auto tomēr nav pats tipiskākais youngtimeris, tāpēc priekšroku dodam Carloss Sainz versijai tieši dēļ tā iemesla, ka tika saražota tik ierobežotā skaitā. Ja tiktu pārstāvēts Celica klubs, tad droši varētu ierasties kaut vai ar piecām tādām :)

_________________
http://youngtimerrally.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21.05.2014. 23:16 
Opel Manta
User avatar

Joined: 25.09.2005. 22:12
Posts: 2144
Location: Rīga
Talsu rallis ar youngtimeru dalību ir aizvadīts. No Opel-Blitz startēja 2 ekipāžas - Ascona C un Manta B.
Sveicu Emi ar izcīnīto augsto vietu :clap:
Tālāk lai stāsta pats :)
Bildes no pasākuma: http://youngtimerrally.lv/rally-talsi-2014-foto/

Tagad gatavojamies trases dienai 31.05.14. !


Top
 Profile  
 
PostPosted: 22.05.2014. 22:35 
Opel Omega
User avatar

Joined: 03.02.2008. 21:44
Posts: 11025
Neatpazīstu Mantas ekipāžu :roll: :?:

Asconai tie šļakatnieki gan jālikvidē :dod:

Trakie lecēji tranplīnā, cerams bez smagām sekām :redneck_yo:

P.S.
Ar kādu tehniku taisītas bildes, un / vai pielabotas ?

_________________
Nobody is perfect - I'm nobody :redneck_yo:
It's nice to be important, but it's more important to be nice :twisted:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 23.05.2014. 09:01 
User avatar

Joined: 30.09.2013. 15:33
Posts: 16
Tramplīnu visi izturēja godam! Arī traumas par laimi nebija pārāk nopietnas - pazaudēts numurs vai noskrāpēta apakša nedaudz. Nav gan vēl zināma galējā diagnostika par 2002, bet saimnieks teica, ka viss esot ok :)

Bildēts ar Nikon D7000 un nedaudz apstrādāts Lightroomā.

_________________
http://youngtimerrally.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 23.05.2014. 21:16 
Opel Omega
User avatar

Joined: 03.02.2008. 21:44
Posts: 11025
youngtimerrally wrote:
Tramplīnu visi izturēja godam! Arī traumas par laimi nebija pārāk nopietnas - pazaudēts numurs vai noskrāpēta apakša nedaudz. Nav gan vēl zināma galējā diagnostika par 2002, bet saimnieks teica, ka viss esot ok :)

Bildēts ar Nikon D7000 un nedaudz apstrādāts Lightroomā.


Kāds objektīvs, filtri ?

Asums bildēm tīri no tehnikas vai ar softu piekoriģēts ?

_________________
Nobody is perfect - I'm nobody :redneck_yo:
It's nice to be important, but it's more important to be nice :twisted:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 24.05.2014. 10:23 
User avatar

Joined: 30.09.2013. 15:33
Posts: 16
Palietots 18-135 no D80. Tikai UV filtrs.
Ir nedaudz piekoriģēts.

_________________
http://youngtimerrally.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01.06.2014. 21:47 
Opel Ascona
User avatar

Joined: 12.01.2007. 20:20
Posts: 1193
Location: Rīga
Video no Talsu pasākuma
http://vimeo.com/96639961

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01.06.2014. 23:33 

Joined: 14.02.2008. 17:16
Posts: 79
Trases diena aizvadīta, paldies organizatoriem par saturīgi pavadītu dienu. Kadetts izturēja, nekarsa, eļļas spiediens līkumos nekritās (tika gan uzliets puslīmenis virs maximuma), lai gan man ir uzstādīts parastais bleķa karteris bez pretatplūdes starplikas.
Pasākums patika, nav gan īsti ar ko salīdzināt, jo šis man pirmais tāds auto pasākums ar sportisku ievirzi. Braukšana sanāca diezgan liela, ap 20 apļiem, kas bija labi it īpaši tiem, kas trasē pirmo reizi, sākumā bija info par 4+4 apļi treniņiem un 4 apļiem uz laiku.
Secinājumi/novērojumi: rokas, protams, šķības, kas gan ir labojams ar treniņiem (droši vien prātīgi būtu piesaistīt kādu, kas var vismaz pamatos parādīt kā tad īsti ir jābrauc), tā īsti kaut kas sāka izdoties tikai braucienos uz laiku (pluss, ka treniņi bija salīdzinoši gari un bija laiks kaut ko izmēģināt/saprast/sajust). Ja gribētu vairāk vai mazāk regulāri piedalīties šāda tipa pasākumos pirmais kas būtu jāuzlabo būtu bremzes, it kā problēmu nebija, nepārkarsa un neuzvārījās, bet smirdēja un dūmi kūpēja. Droši vien kā minimums būtu jāuzliek normāli kluči, nevis lētākais, ko piedāvā AD-Baltic. :)
Otra vitāli nepieciešama lieta būtu bloķis, jo izejā no līkumiem liela daļa jaudas tiek pārvērsta bezjēdzīgā iekšējā riteņa spolēšanā (varbūt ar prātīgāku/pareizāku braukšanu šo defektu varētu minimizēt, nezinu).
Nu un, protams, vajadzētu nopirkt normālas riepas, nevis aizņemties no sportistiem nobrauktus pusslikus. :)
Labākais apļa laiks 1:52.082
Dažas bildes:
Image
Image

Komanda :D
Image

Gaidam startu
Image
Image

Trasē
Image
Image

Links uz oficiālo fotogaleriju:
http://youngtimerrally.lv/youngtimer-rally-trases-diena-2014-foto/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02.06.2014. 01:17 
Opel Manta
User avatar

Joined: 15.01.2008. 22:13
Posts: 2282
Location: Rīga,Latvija
Apsveicu ar sniegumu!Tiešām zolīds Kadett.

_________________
Un gada balvu saņem:
"p.s. es auto forumus lietoju, nu jau, 18o gadu... ne-auto... uuuu... ap 25 :mrgreen:"


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02.06.2014. 23:57 

Joined: 24.05.2006. 21:49
Posts: 704
apsveicama aktivitāte un tas, ka auto iztur tas vispār apskaužami D


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14.07.2014. 12:59 
User avatar

Joined: 20.11.2009. 16:13
Posts: 187
Nedaudz bildes no Youngtimer rallija pasākuma:

http://www.facebook.com/janis.kusners/m ... 898&type=1

_________________
__________________________________________
J.K.jr.bad.
http://www.adparts.lv


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14.07.2014. 18:06 
Opel Omega
User avatar

Joined: 03.02.2008. 21:44
Posts: 11025
Kā izpaudās tas grants posms, kāda trase ?

_________________
Nobody is perfect - I'm nobody :redneck_yo:
It's nice to be important, but it's more important to be nice :twisted:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 15.07.2014. 00:46 
User avatar

Joined: 20.11.2009. 16:13
Posts: 187
Asfalta posms notiek pa cietā seguma koplietošanas ceļiem, bet grants, pa lauku koplietošanas ceļiem. ;)

_________________
__________________________________________
J.K.jr.bad.
http://www.adparts.lv


Top
 Profile  
 
PostPosted: 15.07.2014. 20:05 
Opel Omega
User avatar

Joined: 03.02.2008. 21:44
Posts: 11025
Kas gan to būtu domājis :383:

Jautājums bija par formātu- ralija dops, RSS,...., bet nu skaidrs - regularitāte. Nafig bij jāuzsver ka grants, ne jau tur tā sāls.

_________________
Nobody is perfect - I'm nobody :redneck_yo:
It's nice to be important, but it's more important to be nice :twisted:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 15.07.2014. 22:38 
Opel Manta
User avatar

Joined: 25.09.2005. 22:12
Posts: 2144
Location: Rīga
Rolands wrote:
Kas gan to būtu domājis :383:

Jautājums bija par formātu- ralija dops, RSS,...., bet nu skaidrs - regularitāte. Nafig bij jāuzsver ka grants, ne jau tur tā sāls.


Viņs tak bembists, neņem galvā :lol:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18.07.2014. 13:28 
Opel Manta
User avatar

Joined: 25.09.2005. 22:12
Posts: 2144
Location: Rīga
Pats joprojam tā arī neesmu saņēmies atskaiti uzrasktīt par pēdejo Youngtimeru ralli, bet totoes orgi visu operatīvi ir izlikušu :super:
Interesentiem, šeit ir links uz oficiālo presrelīzi ar rezultātiem pa dopiem pašā apakšā:
http://youngtimerrally.lv/foto-youngtimer-rally-smiltene-otepaa-ii-dala/

Veiklības braucienos Manta tuvāko konkurentu apsteidz par 2 sec un tas nieka apmēram 100 metros :shock:
Par pērējiem dopu rezultātiem jāteic, ka tie ir pārsteidzosi blīvi, salīdzinot ar ieriekšējiem gadiem. Kopuma tas priecē, bet gribot-negribot orgiem jāsāk domāt par to, ka laika ņemšana ar drobošu roku nav vairs pieņemama, ja jau publika sāk braukt vienā sekundē. IMHO ar roku un uz aci ņemot laiku, kļūda var būt 2 sec. Ilustrācijai, 2 ekipāžās nobrauc teorētiski vienos laikos . Vienai paņem 2 sec par lbu, otrai 2 sec par sliktu. Rezultāta šīs 2 ekipāžas šķirs 5-6 un pat vairākas vietas :roll:

Bilžu galerijas ir veselas 3: http://youngtimerrally.lv/category/galerijas/

Man personīgi patika:
Image
Pēc šīs izpildīšanās/nelielās sanslīdes "uz publiku", stūrmanis gan piedraudēja kāpt ārā :lol:

Image
Šeit var redzēt , ka kreisais priekšējais spārns sāk jau atdalīties - no vibrācijas samorezi apkšā bija izbiruši.

Image
Vienkārši skaisti :angel:

Image
Igaunijas foršie ceļi.

Image
Ne ar to roku laikam :lol:

Image
Forši, ka beidzot publiski atrādīja dezlteno Mantu :super:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 25.07.2014. 11:14 
Opel Manta
User avatar

Joined: 25.09.2005. 22:12
Posts: 2144
Location: Rīga
Nu ta beidzot saņēmos, jo jau 2 nedēļas pagājušas no pasākuma :roll: Ārā tāds karstums, ka lieku stundu pie kompja sēdēt negribās, lai visu rakstītu, bet līdz rudenim laikam arī nedrīkst gluži atlikt.
Tātad, par pēdejo Youngtimeru pasākumu - Ralliju Oteppa 2014.
Mūsu ekipāžai kopā ar otru Mantu B, pasākums sākās jau piektdienas vēlā pēcpusdienā, kad devāmies ar divām Mantām pa Vidzemes šoseju uz Smiltenes pusi.
Nolēmām daudzveidības pēc palikt pa nakti ne orgu piedāvātājā kempingā, bet gan apskatīt arī kautko citu. Nakšņojām kempingā Silmači. Tas sanāk neaizbraucot līdz Smiltenei ātrāk jānogriežas pa labi no šesejas :
http://www.kempingi.lv/default.php?id=7&kemp=242
Cik saprotu, vieta pati sena, jau bijis kempings no septiņdesmito sākuma - vieta fantastiska :super: Tagad pasākums nonācis uzņēmīgas ģimenes rokās, kuri arī tur visi šiverējas. Par cik, vieta bija kādu laiku pamesta, atjauno tikai no šī gada sākuma , cilvēku nav daudz, bijām laikam šinī vakarā vienīgi. Man patīk, ka nav burzmas - var laiski peldēties ezerā un dzert alu vaļējā kafūzī. Izjūa, itkā viss būtu tikai priekš mums vieniem . Nakšņošana diviem numuriņš - 15 eur.
Nākamajā rīta devāmies uz Smiltenes centrālo laukumu, kur bija jāreģistrējas pasākumam, parādes brauciens, veiklības braucieni, utt.
Labākās bildes , protams ir no orgiem, es tikai dažas ielikšu.

Image[/URL]

Augstāk bija pati Smiltene. Uzreiz arī pāris bildes no dopiem, gaidot kārtējo startu.
Image
Image

Pa lielam smalki par katru dopu nav ko rakstīt - regularitātes kā regularitātes. Vēlos tikai bilst dažus vārdus par mēģinājumu šoreiz taisīt asfalta ralli, atšķirībā no iepriekšējiem. Lai arī neesmu nekāds rallija fans pamatos, bet priekš sevis izdarīju secinājumu, ka asfalta rallis nav rallis 8) Lai kāda smuka ir tā Igaunijas apkaime Ottepā ar labiem ceļiem utt, tie tik un tā nav ne tuvu kalnaini un tāda ripināšanās/bendzīna dedzināšana vien sanāca, pie kam ar pārbraucienu uz Igaunijas dopiem no Latvija - 2 stundas turp un tikpat atpakaļ. Mani tas pilnībā nesaista. Kad nākamajā dienā Gulbenes apkaimē varēja beidzot izgāzt pa mūsu štruntīgajiem/putekļainajiem ceļiem sinhronās regularitates, kur brīžiem bija grūti noturēt uzdoto vidējo ātrumu - tas bija labais :super: Pofig ka pats un auto putekļos, kā arī brīžiem likās ka no "trepītes" uz ceļa, Mantai atskrūvēsies viss kas vien var - toties bija pareizais "fīlings", nevis garlaicīgā Igaunija.
Pēc Igaunijas dopiem, vakars/nakts bija bāzes vietā netālu no Gulbenes, kempingā " Lācītes" :
http://www.lacites.lv/?sec=numuri
Negribu teikt, ka slikta vieta, bet orgu saslavēta un biju sacerējies uz nez ko , bet rezultātā vienkārši nepatika - IMHO neadekvāti dārgi. Nekā īpaša, lai arī Gaujas krastā, bet nav pacentušies pat peldētāvu adekvātu uzrīkot, apkalpošana kafejnīcā jāgaida minūtes 45, ceļa malā, utt. Otreiz uz šejieni nebraukšu, atšķirībā no Silmačiem. Ar gulēšanu bija švaki - mēs ar otriem Mantistiem tikām izmitināti 4 divvietīgajā vigvāmā. Krievu ekipāžas - vispār 7 cilveki, lai gan lielākā numurā, bet tomēr. Atverām durvis, apstulbām no tā, ka , pateicoties ieliktajām 2 papildus gultām, vietas praktiski vispār nav :shock: Gāju gulēt Mantā 8) Nebiju to darījis kopš 1996. gada, kad ar balto Mantu apceļoju Sārēmu un jau tumsai metoties, nebiju paspējis atrast nakstsmītni, kas toreiz nebija tik viegli, paliku nakšņot Mantā. Nekas, gulēju kā mūmija priekšejā Recaro beņķī ar atmiņām par 18 gadu vēsturi :lol:

Bilde ar BMW fanu pie Mantas Lācītēs :wink:

Image

Svētdien pēcpusdienā sači bija cauri, rezultāti operatīvi savilkti utt. Par pašu pasākuma formātu - palīglīdzekļu izmantošanas regularitātēs utt, jau izdiskutējām, tāpēc par to neatkārtošos.
Kopumā, kā vienmēr, Valta rīkotie Youngtimeru pasākumi, ļoti patika :super:
Asfalts - nepatika, Lācītes - nepatika, ēdināšana - patika, dalībnieki/kompānija/kopējā atmosfēra - ļoti patika, laikapstākļi - varēja būt labāki. Svētdien pasākums beidzās, bet mēs tradicionāli priekš sevis to vēl pagarinājām par vienu dienu- paņemot pirmdienu klāt. Aizbraucām uz Cesvaines pusi , uz Grašpili : http://www.hotelgrasupils.lv/
Tur arī nakšņojām Luxus numuriņā. Rallija ekipāžas no Krievijas ar Volgu un Moskviču jau bija priekšā un vakarā malkojot uz atvērtās pils terases kautko stiprāku par Buratino, līdz vēlai stundai nodevāmies diskusijai par un ap ralli, autiņiem un protams - politiku :lol: BTW - baigi foršie cilvēki, kuriem ļoti patīk LV. Slavēja vienā slavēšanā , mums esot super ceļi, atsaucīgi un draudzīgi cilvēki atšķirībā no Krievijas, lētas cenas ( salīzinot ar Maskavu no kurienes viņi bija), nav korķu, laba pārtika, foršas pilis utt.
Izrādijās, ka Volgas pilots raksta grāmatas par krievijas autobūvi un dabūju pat vienu ekseplāru ar visu autora ierakstu par ZIM vēsturi.
Šis vakars man pat patika gandrīz vai labāk par ralli, jebkurā gadījumā bija laba pievienotā vērtība visam pasākumam kopumā.
BTW Grašpils ļoti patika, tāda neliela, mājīga un cena Luxus numurā praktiski tāda pati kā tajās jocīgajās Lacītēs :shock:
Pirmdien pabrokastojām pilī, atvadījāmies no krievijas ekipāžām un devāmies pamazām uz Rīgas pusi, peldoties gandrīz visos ezeros, kuri gadījās pa ceļam. Nobraucām gar Gaiziņu un augstāko LV ezeru - Kaķīšu. Ezers galīgi nolaists :? Kādreiz bērnībā atceros braucām šeit peldēties, bija daudz sakoptāk, tagad, runājot ar vietējiem, kautkas pārdots privātīpašumā, nehrena nedara utt. :?
Pusdienojām Ergļos. Man vienmēr ir patikusi šī puse, tāda savdabīga/kalnaina Latvijas daļa. Pēcāk, klasika - caur Kangariem uz Rīgu. Sen nebiju Kangaros bijis, labi, ka nav noasfaltēti - zudīs šīs unikālās vietas viss burvīgums! Gruntēts, putekļains, līkumots ceļs iet pa pašu paugura kori un bez nevienas barjeras pa malām - spektakulāri :redneck_yo:
Mājās Rīgā bijām noputējuši, saules nokausēti tikai pirmdienas pievakarē. Kopumā nobraukti ar Mantu 900 km. Patēriņs kautkur ap 12-13 litri uz 100 km. Pavisam ekonomiski ripinoties pa šoseju var izspiest kautkur 11 litrus, bet kad gruntene un vēl trešais, tad iet pāri tam. Kopumā ekipāžai pasākums izmaksāja gandrīz 400 eur. Ok, atrēķinam ar ralli tieši nesaistīto pirmdienas daļu, tāpat kādi 320 eur sanāk. Karoče, ar katru gadu aizvien dārgāk.
Par dalību nākamā gadā Youngtimeru rallijā domāšu :roll: Skatīšos kur būs, kādas izmaksas, nakšņošana , sacensību noteikumi ( domāju - ierobežojumi/izmaiņas attiecībā par papilds aprīkojuma izmantošanu) , utt. Tomēr summas jau sāk palikt palielas priekš amatieru pasākuma un gribās par to ciparu dabūt atpakaļ to ko vēlies. Skaidrs, ka tas katram savs, gan summa, ko gatavs maksāt, gan ko sagaidi pretī - tāpēc runāju tikai par sevi. Turklāt, pašas regularitātes/rallijs nekad nav saistījis un esmu jau atbraucies līdz nepatikai i-Auto laikos 10 gadus atpakaļ. Saista tikai pasākuma gaisotne un iespēja pakomunicēt ar līdzīgi domājošiem, bet ne par tādu summu :roll: Kopprojekta Manta arī nav īsti piemērota, nedz šadiem gariem pārbraucieniem ( ap 1000 km pasākumā ), gan arī tīri tehniski nav tam domāta. Pieņemu, pēc gada būs veiktas vēl kādas modifikācijas, vērstas uz labāku rezultātu uz asfalta un var iestāties brīdis, kad gruntene nu vispār vairs nebūs braucama. Preikšējās riepas, dēļ piekares regulējuma noēstas riktīgi :shock: Iekšējā mala jau drīz būs līdz marķierim. Likt labas riepas uz šādiem attālumiem nevar. Teiksim, būtu Kumho KU-15 uzlicis ar mīksto gumiju, būtu jau līdz kordiem iekšmala. Ņemot visu augstāk minēto kopumā, izteikšu minējumu, ka, iespējams, kopprojekta Mantas dalība Youngtimeru rallijā, vismaz manis pilotētai, varētu būt bijusi kā pēdejā reize. Protams, dzīvos/redzēs, turklāt manā īpašuma ir vēl 2 auto, kuri klasificējas kā youngtimeri, varbūt ar tiem, kas zin :roll: Laiks rādīs .
Pie alus vakarā mēģinājām saskaitī cik tad auto ir bijuši visos 3 notikušajos Youngtimeru rallijos, kas tiek pozicionēts kā galvenais un svarīgākais Youngtimeru pasākums sezonā. Sanāca, ka 3 SAAB'i un Manta. Nevins vairāk nav izturējis visus trīs pasākumus. Varbū arī jāiepauzē :roll: Galu galā Mantas būs pārstāvētas, jo dzeltenās Mantas īpašnieks ir pilns apņēmības un entuziasma turpināt piedalīties, uzlabot rezultātus, cīnīties par augstākām vietam - jānodod stafete :wink:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 25.07.2014. 19:33 
Opel Omega
User avatar

Joined: 03.02.2008. 21:44
Posts: 11025
:super:

_________________
Nobody is perfect - I'm nobody :redneck_yo:
It's nice to be important, but it's more important to be nice :twisted:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 27.07.2014. 23:59 
User avatar

Joined: 20.11.2009. 16:13
Posts: 187
Būs man laikam beidzot pie friziera jāaiziet. Savādāk mazi bērni un vecas tantes mani par meitenīti uzrunā. :lol:

_________________
__________________________________________
J.K.jr.bad.
http://www.adparts.lv


Top
 Profile  
 
PostPosted: 28.07.2014. 21:05 

Joined: 24.05.2006. 21:49
Posts: 704
labs apraksts - es gan tik garus nelasu , bet 400 eur ieraudzīju - prieks, ka var atļauties , forša izklaide :super:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 28.07.2014. 21:58 
User avatar

Joined: 30.09.2013. 15:33
Posts: 16
Tiem, kam tas liekas astronomiski dārgi, tad sarēķiniet, cik jums izmaksā aizdoties brīvdienās nedēļas nogalē - degviela+naktsmītne+ēšana. Šaubos vai sanāks lētāk. Pasākuma dalības maksā 60EUR no cilvēka bija iekļautas pusdienas Igaunijā, vakariņas un alus vakarā kempingā, naktsmītne, brokastis un viss pasākums. Tiem, kas nekad dzīvē neko līdzīgu nav organizējuši, laikam nav ne mazākās nojausmas, ka arī tas prasa līdzekļus. Jā, izmaksas par degvielu katram ir savādākas, 12l/100km ir diezgan daudz. Ja grib ietaupīt, tad uz pasākumu var braukt no rīta nevis iepriekšējās dienas vakarā un paķert kādu mājās uzsmērēto sviestmaizi līdz, ja ir par īsu.

_________________
http://youngtimerrally.lv/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 19.10.2014. 20:11 
Opel Ascona
User avatar

Joined: 12.01.2007. 20:20
Posts: 1193
Location: Rīga
+1

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 20.10.2014. 00:25 
Opel Manta
User avatar

Joined: 15.01.2008. 22:13
Posts: 2282
Location: Rīga,Latvija
Rallijs Latvija 2014 Historic.

Image
Image
Image
Image
Image

Divas dienas. Piektdienas vakarā bija sākums. Biķernieku trase pa tumsu. Pēc leģendas aprēķināšanas pilots Jānis uzstāja izbraukt ar pirkstu pa Biķernieku trases karti, lasot pēc leģendas, tādejādi izpīpējot maršrutu. Tas bija atslēgas punkts normālai dalībai pirmajā dopā. Jo tikai pēc tā mēs spējām secināt, ka pēkšņi no trases jāgriež brutāli mežā iekšā starp betona sienām.
Pirmoreiz abi bijām tādās oficiālās rallija rīkotās sacensībās. To rallistu lapeļu nodošana bija kā morzas ābece. Piebraucam, atveru logu. Čalis, kas paņems lapiņu, stāv 1.5m attālumā un skatās uz mani. Es skatos uz viņu un nevaru saprast vai neesam par agru laika kontrolē. Paiet kāds laiks,šis jautā - tad dosi vai nedosi? A mēs par agru neesam? Tas Tev pašam jāzin. Šis nākamajā rītā bija jau daudz runīgāks un izstāstīja čo pa čom.
Ar vidējo ātrumu 42km/h apvienojumā ar mežu; kartadromu-diezgan dinamiska braukšana. Organizētājs sapulcē teica-ja viss noris normāli, neviens pret spalvu nemočīs. Kādas 5-6ekipāžas mums vien nāca pretī šad un tad. Pārsvarā pirms došanās mežā. Daudz jau nevajag - tumsā paskrien garām 20m un gaismas priekšā, tumsa aiz muguras - Tu ieeju mežā neredzi. Šķiet, ka esi kļūdījies kaut kur jau iepriekšun brutāli jāskrien betona sienā.
Image
Image
Image
Image
Image
Youngtimer organizators Valts stūrmaņa lomā Rallijs Latvija iekš Saab 96. Šie nemaz uz ceļu neskatās! :mrgreen: Cienījami nobrauca, savā klasē ceturtie.
Image
Image
Nākamajā rītā bijām atpakaļ Biķernieku trasē. Bija izvēle 51 vai 55 vidējais. Pārgalvīgi būdami,paņēmām 55km/h. Tā bija kļūda - liela daļa pa kartadromu, kur līkumos reāli mazi ātrumi+ daudz, kādi 7-8roteri. Sākās no starta-finiša taisnes lienot iekšā uzreiz kartdromā. Izejot no tā uz autoapli un tad pret spalvai pa motoapli, secinājām,ka jau esam mīnusos, jo kartadromā 55km/h nevaram noturēt. Jānis steidzas atspēt nokavēto, seko roteris motoaplī. Šis bija sarežģītaks roteris - četras sienas, nebijām gaidījuši, un ceturtajā sienā iešļūcām. Ok, uz tik auksta un pamitra asfalta+ vēlāk grunts dopi= Yokohama pusliki nebija viņa pareizākā izvēle. :D Pagrieziens izsists, jau tā plaisās esošais buferis padarīts nejaukāks. Kapots vesels, spārnam pie pagrieziena gan bukte. Rotera sienā trāpījām pa sānu, un otra daļa pa pieskari iedunkāja aizmugurējās durvis. Tā kā bija apakša parūsējusi, īsti nepārdzīvoja. Jāsaka, ka viens žiks iebilka tur pat un atstāja visus savus papildmigliniekus.
Pakāsām tur 30sekundes. Velkam pa Raganu katlu cik iet, atkal roteri. Pie Elkoņa vairs tik 10sekundes kavējām. Atkal iekšā kartadromā, kur vēl zaudējām bik. Galu galā finišā iebraucām, ja nemaldos ar 8sekundēm plusā. Trešais dops ir iepriekšējā kopēšana. Līdz ar to pēc nelaimīgā rotera mēs vilkāmies, otreiz neskrējām riepu kaudzē.
Dzintaros uz podiuma gandrīz palikām bez izplūdes. Emja Ascona savu izpūtēju pakāsa vēlak kaut kur citur.
Kopā deviņi dopi. Viens dops man tā arī nesaprotamu iemeslu dēļ tika atcelts/ neieskaitīts, kad liela daļa, ieskaitot mūs, Emja ekipāžu jau bija izgāzušas. Tur distances bija īsas un vidējais ātrum laikam 50km/h - sanāca dot, cik iet. Tīri labi nobraucām pēc laikiem.
Divi grants dopi bija ļoti līkumaini ar lēniem, asiem līkumiem. Pilnīgi provucēju Jāni iet šķērsām, lai aizraujošāk. :mrgreen:
Vislabāk palika atmiņā Ķemeru dops pilsēta. 5minūtes trīs apļi. Trīsreiz tramplīns. Jāspiež cik iet, nokavējām 1.8sekundi no aprēķinātā. Laiku, cik ilgi līz nākamajam punktam pat nesaucu, jo 70-220m robežās līkumi.
Lekt mēs nelecām:

Valdo ķer Normundu.
Image

Pārbrauciens atpakaļuz Dzintaru mežaparku.3h atpūta. Ceļā uz turieni Bērziņa 2002ti kāds jaunāķs Bembis pie Staķika ietesies dibenā. Čalis izstajās. Uz turieni mēs sekojām aiz Arņa 96 sāba. Kaut kā velkās pa šoseju, mirgalkas ieslēgtas. mums gaimsas spīd, laikam viņiem pašiem problēmas.Tikai kad visi sabraucām Dzintaros, noskaidrojās, kāpēc Sābam stūri purina. Vadītāja apakšējais plaukts izlūzis vienā pusē no lonžerona. Sagāzums kā drifteriem. :mrgreen:
Image
Image
Image
Savilka ar skrūvēm un pat pēdejos 2x pa 1:30dopiem(viņu īstais laiks 1:46;1:42) šis pamanījās uzmanīgi izbraukt.
Mēs pirmajā piegājienā nespējām samest normāli pa 180 mašīnu, nācās spraust atpakaļgaitā+ zem tilta pilots domāja priekšlaicīgi gribēja bremzēt. 1:49.
Otreiz klausīja un izbrauca to 180 pa ārmalu piebremzējot un zolīdi apgriežoties ap konusu, bez ručņikiem, sajūga sišanas+ zem tilta vilka līdz pēdējam. 1:36.
Salīdzinot laikus, dažs labs no Historic klases vairākus minirallija 2wd pogā ārā. Sevišķi jau Emis un Valdo Urb.Arī divi žiguļi nobrauca cienījamas 1:36.
Image

Te jau atpakaļ akvaparkā uz apbalvošanu.
Image
Domāju,ka no 25iem būsim ap 12to vietu. Esam gan sadalīti divās pre un post 77' gada grupās. Pilots teica, ka desmitniekā jau būsim.

Pre 77' klasē lielāka konkurence par augšgalu, Staņevičs ar žiguli klusām aizslīdēja garām lielajam Saab pulkam. Tad Normunds ar Ingusu, aiz viņiem MG ekipāža no brāļiem lietuviešiem. Post 77' uz trešo pjedestālu sauc divus Jāņus un mums mute vaļā. Otrā vieta Jurim un Reinim ar 06 žiguli. PIrmāvieta neapstrīdami Emja ekipāžai. Apsveicu! :383: Pēc punktiem pat Staņeviču izlika.

:D Elmārs baisi priecīgs :D
Image
Te pie neapskadētās mašīnas puses.
Image

P.s. Nav oficiāli, bez bet tikko uzzināju, ka Valdo,pieteicies ar 76' gada Sābu, atbrauca ar 80' gada Sābu. Viņš savā klasē
palika piektais, rezultāts labāks kā mums. Vakar esot orgi zvanījuši šim, sanāk, laikam tas mūs atmet uz 4to pozīciju. Pagaidām oficiāli nav mainīti rezultāti. bet tā vien būs. :|
http://www.autorally.lv/files/r121/OfficialResults-Historic.pdf
http://4rati.lv/minirallijs-latvija-2014-online-rezultati/

_________________
Un gada balvu saņem:
"p.s. es auto forumus lietoju, nu jau, 18o gadu... ne-auto... uuuu... ap 25 :mrgreen:"


Top
 Profile  
 
PostPosted: 20.10.2014. 22:03 
Opel Omega
User avatar

Joined: 03.02.2008. 21:44
Posts: 11025
:super:

_________________
Nobody is perfect - I'm nobody :redneck_yo:
It's nice to be important, but it's more important to be nice :twisted:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 104 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group