Šodien pabūts gan Brīvkalnu autotrasē, gan arī atpakaļceļā uzbraukts uz Vosa dīķa. Brīvkalnos ledus jau labāks saliets nekā nedēļu atpakaļ
Uz Vosa dīķa biju pirmoreiz. Par cik tā bija dienas pirmā puse, kādi 4 auto, normāli . IMHO tur droši var braukt maksimums kādi 10 auto vienlaicīgi un tad, ja visi draudzējas ar galvu
Savādāk agri vai vēlu beigsies ar sadursmi kā bildēs . Biju ar RWD un ielas riepām bez naglām. Nav īpaši interesanti. Varbūt kādi pirmie daži apļi, pēcāk lai būtu interesanti ir jākāpina būtiski ātrums un attiecīgi arī sekas var būt jau nopietnākas, ja kas ne tā. Lai kaut cik vadītos vajag diezgan nopietnas kvalitātes radžotas riepas, labāk zāģus. Par cik neesmu radžu fans, mani pagaidām vismaz tas neinteresē. Secinājums - labāk patika tomēr braukt pa trasi. Pa ezeru tas tā, ālēšanās, ne vairāk. Paskatoties video, pasākums/publika ļoti atgādina piektdienas vakara dragreisistus pie t/c stāvlaukumiem, tikai ziemas variantā
Vairāk tusiņš, ālēšanāš, kādam izrādīšanās - macīšanās braukt daudz mazāk, ja neteiktu pavisam minimāli. Tas mans personīgais viedoklis
Pagājušogad vienā no 333 ziemas posmiem bija konkrēti trase noledojusi, visi ņēmās slapjām muguram lai izbrauktu pēc iespējams labākā laikā un neieslīdētu kādā kupēnā. Tajā pat laikā, uzstādītais dators fiksēja visu braucēju vidējo ātrumu , kurš bija smieklīgs - 33 - 35 km/h, ņemot vērā ka trase bija apledojusi, līkumains kartodroms. Bija ko iesvīst un nevajadzēja nemaz baigo ātrumu lai riktīgi rokas izvingrinātu. Salīzinoši uz ezera lai būtu kāds adekvāts fīlings vajag šo ātrumu pareizināt vismaz ar 3, bet tad, kā jau pieminēju, iespējamas attiecīgi arī nopietnākas sekas
Vienreiz aizkūlos arī uz amatieru ralli ziemā Stāmerienes apkaimē, kur visi SS bija pa aizsalušiem ezeriem ar pārbraucienu starp tiem. Bija iezīmēta trase, kuru vajadzēja pa spoguli izbraukt. A tā gāzt praktiski bez ierobežojuma pa ezeru , tik daudz lai kāds pamuļķis virsū neuzbrauc - nezinu, kautkā īpaši nesaista