veetreens wrote:
slazds wrote:
THIRTEEN wrote:
Es kā skatītājs noteikti.
Ja saņemšos drosmes tad arī kaut kādā disciplīnā varētu piedalīties.
Tā arī nepiedalījies
Es tur viens ar savu Seni bik dragā un ātruma aplī piedalījos. Škrobe tik par to, ka neilgi pirms tā visa man nobruka ātruma sensors, līdz ar to nevarēju pārbaudīt, uz ko tas opis spējīgs, jo braucamais pats nemaz nesaprot, ka tas brauc
Vēl pa virsu tas, ka līdz ar to arī, būdams automāts, tas nepārslēdza ātrumus kā vajadzētu. Nācās braukt ar vilkšanai paredzētajiem zemajiem robiem :/
Škrobe
p.s. starp citu, tas serviss kurā tu čakarējies zem sava senatora bij tas kur es strādāju un vēl pie tam es tajā laikā tieši mainīju eļļu laikam zafīrai un pēc tam fiestai, pēc tam rullītī tevi redzēju... njā, es vēl domāju nah tev tas senators dragreisā negāja...
Mjā. Tā diena man vispār bija pamatīgā steigā. Līdz tam bija tā, ka jau kādu nedēļu vai divas iepriekš sāka rādīt nulli spidometrā. Ar pārnesumiem tā, ka uzkāpj līdz 3k apgriezieniem un tik tad kompis saprot, ka ātruma sensors nestrādā, un pārslēdzas otrajā robā. Līdz trešajam ar vēl kaut kā uzkāpj, bet zemāk jāslēdz manuāli. Sporta režīma lampiņa tik mirgo, rādot, ka kaut kas nav kārtībā. Pats sporta režīms ar līdz ar to nestrādā. Atliek tik manuāli slēgties. Uz pacēlāja pacēlu, cerībā, ka, pačakarējot kādus vadus, viss aizies, un tā ar bija, ka uz brīdi pēc tam parādījās signāls. Bet tad atkal nekā. Un tikai vakarā pirms mehu dienām izštukoju, kā īsti nolasīt kļūdu kodus no diagnostikas kabeļa. Noskaidroju, ka ātruma sensors nesūta signālu. Bet serviss, kur varēju izmantot pacēlāju, jau bija aizņemts. Uzbraucu uz apmales pagalmā un līdu apakšā skatīties, kur tas sensors. Bet līdz kārbai netiku. Nākamā dienā braukāju un meklēju kādu estakādi vai bedri, bet nekā (Rīgā dzīvoju). Tad skrēju uz Jelgavu. Pa ceļam vēl vajadzēja pārmontēt ziemas riepas uz vasarenēm. Iebraucu kaut kur aiz Jaunolaines vienā riepu servisā, kur man pārmontēja riepas. Laika maz. Braucu uz Jelgavu. Pa ceļam pirms Jelgavas ir viena estakāde, bet tā ciet. Tad vienā servisā iebraucu - pilns, citā - atkal pilns, vienās garažās braucu - tur mani nelaiž. Nu tad braucu tālāk uz centru. Fakultātē ar garaža ciet. Zvanu pasniedzējam - šodien man tur netikt. Un tik tur pie jums man vismaz piešķīra bedri. Talāk meklēju, kur tas sensors. Atradu, noņēmu. A tur viens vads nost, kuru nekādi netiek klāt iestiprināt vietā. Čakarējos, čakarējos. Jau pus četri. Četros beidzas reģistrēšanās dragam. Pieskrūvēju atpakaļ to sensoru un prom uz Rullīti. Knapi paspēju piereģistrēties. Bet nu nekas tad tai dragā tāpat arī nesanāca. Nākamā dienā tad vēl joka pēc izdomāju ātruma aplī piedalīties. Tur jau ar tā ne visai - slēgāties ar automātu kā ar manuālo tā ne visai ar diviem robiem.
Bet nu vispār jau kā tā arī nemaz nezinu, cik būtu labs rezultāts, ja viss ietu, jo man jau Senators ir tikai 12 vārstu nevis 24v kāds tas ir nākamajiem modeļiem. Man ir viens no pirmajiem Senator B variantiem. 88. gads.