U wrote:
aatrumaa izlasot - man ir vairaak jautaajumu, nekaa viedoklja:
ar ko tas sprints buus labaaks par, piem, sabi riikotajiem bikjernieku vakariem superlap/dragreis, 4dienas vakaru shosejaam utml?
vairaak trases?
oficiaals chempionaats?
palasiiju turpat vasarassprinta lapaa tos noteikumus... haha tri raza... jebkuraa laikaa jaatbilst TA prasiibaam, bet motorstiprinaajumi var buut briivi?! tas ir kaa? TA tak nepielauj DIY motorstiprinajumus? izpludes trokshnju limeni meeriis katraas sacensiibaas? amju augshejie balsti arii - pameeginat ierasties uz TA ar uniballu, piemeeram...
vai tieshaam supersprintos to visu ieveeros? es kautkaa negribu ticeet... bikjeros vismaz ir skaidrs, ka tur ir bezpredels
un kaada tur iisti sanaaca taa daliibas maksa uz posmu? piemeeram, riigaa un citur.
Atšķirība ir būtiska. Vajag piedalīties, tad uzreiz bilde būs skaidrāka
Iesaku šos visus jautājumus cilāt atbilstoši VasarasSprinta forumā ! Savādāk tie tādi retoriski jautājumi pašam sev - tur Tev ātri apskaidros
Un par to TA - nu common
Ja tā pieiet visam pasākumam, tad Standartauto komisija vispār jāklapē ciet - visi tie Supersprinti utt., cik tur vispār ir palicis pāri no pamatā izmantotā jēdziena
Standarta auto ?!
Pajautā Marex -viņš teh.komisārs, pastāstīs uz pirkstiem kas un kā ar TA
Ja jau kautko izlasīji, tad vajadzeja pamanīt, ka dalība 35 ls + apdr. 5 ls ( vienreiz sezonā ) + 5 ls LAF licence. Protams + bendža, riepas, utt. Ja pasākums , teiksim, Biķerniekos, tad kautkādos 50-60 ls latos var ierakstīties. Ja Smiltenē, tad 90-100 ls un uz augšu, cik nu kuram tas auto rijīgs. Jebkurš autosports nemēdz būt lēts pēc definīcijas